تـــــــــــــــــرانــــــــه ی بــــــــــــــاران...

...اللهم لا تسلبنی ما أنعمت به علی من ولایتک وولایة محمد وآل محمد علیه وعلیهم السلام...

تـــــــــــــــــرانــــــــه ی بــــــــــــــاران...

...اللهم لا تسلبنی ما أنعمت به علی من ولایتک وولایة محمد وآل محمد علیه وعلیهم السلام...

پرستوی گمنام کانال کمیل "ابراهیم هادی"




    
سایت شهید گمنام ابراهیم هادی راه اندازی شد(لطفا اطلاع رسانی کنید)

بهار بی تو...

خوب من ! بی بهانه باور کن ، بی تو اینجا بهار خوبی نیست

من بمانم تو رفتنی باشی؟ این که اصلا قرار خوبی نیست !

عید امسال تنگ میچسبم به تن مهربان تنهایی

بی تو تکرار میکنم با خود : دل سیاست مدار خوبی نیست

تو بخند و بخند و باز بخند جای این اشکها که میریزم

خوب شد که تو زود فهمیدی گریه راه فرار خوبی نیست

دست کم روزهای آخر را اندکی عاشقانه تر طی کن

"تا توانی دلی بدست آور" دل شکستن که کار خوبی نیست ...