تـــــــــــــــــرانــــــــه ی بــــــــــــــاران...

...اللهم لا تسلبنی ما أنعمت به علی من ولایتک وولایة محمد وآل محمد علیه وعلیهم السلام...

تـــــــــــــــــرانــــــــه ی بــــــــــــــاران...

...اللهم لا تسلبنی ما أنعمت به علی من ولایتک وولایة محمد وآل محمد علیه وعلیهم السلام...

بسیج...

یاعلی باز از خدا دستی به همراه بسیج
جاودان کن در جهان این جلوه و جاه بسیج
یا علی خون حسینت کی رود از یادها
گو ببیند زینب این غوغای خون خواه بسیج
رهبر از نصر من الله داد فرمان جهاد
تا رسد فتح قریب از نصرت الله بسیج
با شعار یا محمد شیعه و سنی یکیست
نیست جز قرآن و حق ذکری در افواه بسیج

توزهرایی....

تو زهرایی؛ مادر حسین و ایثار و مظلومیت و مادر حسین علیه السلام بودن بس است از برای انسانی، تا به ملایک فخر بفروشد. تو زهرایی؛ مادر مهدی(عج)، که روزی از دریچه ناگهان می آید و به نام بزرگت سوگند می خورد که تا غلبه پاکی، دست از سر ناپاکی و ستم برندارد.
و می دانم که تو هم منتظری تا دوباره بهار بیاید و بهار کوتاه زندگانی ات تکرار شود.
به امید آن روز...

ثبت‌نام اعتکاف مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر رضوی آغاز شد


معاون اماکن متبرکه و امور زائرین حرم رضوی از ثبت نام متقاضیان اعتکاف سال ۹۱ مسجد گوهرشاد از اول اردیبهشت سال جدید خبر داد.

محمود ممتاز، معاون اماکن متبرکه و امور زائرین حرم رضوی با بیان اینکه سال گذشته 65هزار متقاضی برای اعتکاف در مسجد گوهرشاد از سراسر کشور داشتیم، به خبر نگار شبستان در مشهد گفت: ثبت نام متقاضیان اعتکاف سال 91 مسجد گوهرشاد از اول اردیبهشت سال جاری آغاز و به مدت 20روز ادامه خواهد داشت.

 

وی با اشاره به اینکه فریضه اعتکاف مخصوص دین اسلام نیست ‏بلکه در ادیان الهى دیگر نیز وجود داشته و در اسلام استمرار یافته است، اگر چه ممکن است در شرع مقدس اسلام پاره‏اى از خصوصیات و احکام و شرایط آن تغییر یافته باشد، اظهار داشت: زائران غیر ایرانی هم می توانند برای شرکت در این فریضه الهی و بهره مندی از معنویت این مکان مقدس ثبت نام کنند.

 

ممتاز گفت: در فرهنگ اسلامى روى آوردن به اعتکاف، علاوه بر بهره بردارى از فیض معنوى آن، جهاد مقدس نیز هست چرا که این مراسم عبادى - معنوى، نقش بسیار مهمى در رویارویى با نفوذ فرهنگ بیگانه ایفا مى‏کند.

 

معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی اذعان داشت: از تاریخ 1 اردیبهشت 91 لغایت 20 اردیبهشت 91 ثبت نام متقاضیان اعتکاف 1433 از طریق سایت اعتکاف به آدرس www.etekaf.ir و پیام کوتاه 30000008 انجام می گردد که پیش بینی می شود بالغ بر ثبت نام حدود130.000 نفر متقاضی ثبت نام نمایند.




آرزو نوشت :دوست دارم اولین اعتکاف عمرم در کنار حرم تو باشه امام رضا یعنی میشه؟!!!

السلام علیک یا فاطمه الزهرا


سلام بی بی جان ، سلام بر تو که به هستی معنا و به زن قداست بخشیدی ، ای همیشه رهسپار با ولایت که عشق به ولایت را با تمام وجود تفسیر کردی ، ای فاطمه.

به راستی کدامین قطعه از زمین به یمن وجود تو چون بهشت پاک و مقدس شده است ، ای آشنای هر غریب و دلسوخته .ای فاطمه لب به شکوه مگشا که چه کردند با تو و علی تو و فرزندان تو ، آخر کدامین دل طاقت شنیدن جفای بر تو را دارد.ای فاطمه ؛ مگو که علی بی تو در دل شب با چاه چه می گفت ، مگو که درد پهلوی شکسته و میخ در آن فرو رفته و شهادت فرزند را با هم چشیدن به جرم ولایت مداری از ولایت مظهر انسانیت و آزادگی چه سخت است و ناگوار.

و در آخر ای فاطمه که دستت را به نفرین بلند نکردی تا زمین و آسمان در چشم آن کوردلان تیره و تار شود با ما و زنان زمان ما سخن بگو. بگو که ولایت را در یابید و علی را تنها نگذارید. به تمام زنان باز هم بگو که:

         ((ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است)).