تـــــــــــــــــرانــــــــه ی بــــــــــــــاران...

...اللهم لا تسلبنی ما أنعمت به علی من ولایتک وولایة محمد وآل محمد علیه وعلیهم السلام...

تـــــــــــــــــرانــــــــه ی بــــــــــــــاران...

...اللهم لا تسلبنی ما أنعمت به علی من ولایتک وولایة محمد وآل محمد علیه وعلیهم السلام...

ثبت‌نام اعتکاف مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر رضوی آغاز شد


معاون اماکن متبرکه و امور زائرین حرم رضوی از ثبت نام متقاضیان اعتکاف سال ۹۱ مسجد گوهرشاد از اول اردیبهشت سال جدید خبر داد.

محمود ممتاز، معاون اماکن متبرکه و امور زائرین حرم رضوی با بیان اینکه سال گذشته 65هزار متقاضی برای اعتکاف در مسجد گوهرشاد از سراسر کشور داشتیم، به خبر نگار شبستان در مشهد گفت: ثبت نام متقاضیان اعتکاف سال 91 مسجد گوهرشاد از اول اردیبهشت سال جاری آغاز و به مدت 20روز ادامه خواهد داشت.

 

وی با اشاره به اینکه فریضه اعتکاف مخصوص دین اسلام نیست ‏بلکه در ادیان الهى دیگر نیز وجود داشته و در اسلام استمرار یافته است، اگر چه ممکن است در شرع مقدس اسلام پاره‏اى از خصوصیات و احکام و شرایط آن تغییر یافته باشد، اظهار داشت: زائران غیر ایرانی هم می توانند برای شرکت در این فریضه الهی و بهره مندی از معنویت این مکان مقدس ثبت نام کنند.

 

ممتاز گفت: در فرهنگ اسلامى روى آوردن به اعتکاف، علاوه بر بهره بردارى از فیض معنوى آن، جهاد مقدس نیز هست چرا که این مراسم عبادى - معنوى، نقش بسیار مهمى در رویارویى با نفوذ فرهنگ بیگانه ایفا مى‏کند.

 

معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی اذعان داشت: از تاریخ 1 اردیبهشت 91 لغایت 20 اردیبهشت 91 ثبت نام متقاضیان اعتکاف 1433 از طریق سایت اعتکاف به آدرس www.etekaf.ir و پیام کوتاه 30000008 انجام می گردد که پیش بینی می شود بالغ بر ثبت نام حدود130.000 نفر متقاضی ثبت نام نمایند.




آرزو نوشت :دوست دارم اولین اعتکاف عمرم در کنار حرم تو باشه امام رضا یعنی میشه؟!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
•.¸¸.❤لئو پاکر❤.¸¸.• جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:53 http://pokerleo.mihanblog.com

سلام دوست عزیز بیا تو وبلاگم و به خلیج فارس رای بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد