تـــــــــــــــــرانــــــــه ی بــــــــــــــاران...

...اللهم لا تسلبنی ما أنعمت به علی من ولایتک وولایة محمد وآل محمد علیه وعلیهم السلام...

تـــــــــــــــــرانــــــــه ی بــــــــــــــاران...

...اللهم لا تسلبنی ما أنعمت به علی من ولایتک وولایة محمد وآل محمد علیه وعلیهم السلام...

...

عمری است که مدیون تمام خوبی های اویم که همیشه چشم براهم می ماند و بی هیچ قیدی و شرطی زندگیم سرشار از خوبی هایش میباشد! دوستش دارم به خاطر تمام داشته و نداشته هایم، دوستش دارم بخاطر تمام دوستی هایش، دوستش دارم که هر چه دارم از اوست، دوستش دارم خدای همیشه همراهم را...






نظرات 1 + ارسال نظر
ته مانده حرف های دلم (فاطیما) چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 http://tahmandeh.blogsky.com/

سلام زهرا جان
فاطیمام (ته مانده حرف های دلم)
آدرس وبلاگمو عوض کردم
http://tahmandeh.blogsky.com/
گفتم در جریان باشی

راستی این نوشته خیلی قشنگ بود
جون میده برای دکلمه ای خوندن

سلام فاطیما خانم
ممنون که خبرم کردین البته من وب جدیدتون رو لینک کرده بودم:دی


نظر لطفتونه...شما قشنگ خوندید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد