تـــــــــــــــــرانــــــــه ی بــــــــــــــاران...

...اللهم لا تسلبنی ما أنعمت به علی من ولایتک وولایة محمد وآل محمد علیه وعلیهم السلام...

تـــــــــــــــــرانــــــــه ی بــــــــــــــاران...

...اللهم لا تسلبنی ما أنعمت به علی من ولایتک وولایة محمد وآل محمد علیه وعلیهم السلام...

هبوط...!

وقتی که نیستی


خواب میبینم


خواب بودن هایت را 


خواب سیب های سرخ را


خواب بازگشتنت را...


وقتی که می آِیی 


غرق میشویم در صداهای خنده هایمان


وچشم هایمان میشود بال!


بالی برای  پرواز تا


هفتمین آسمان کلاس مدرسه مان!


و وقتی که میروی


خیال میکنم


حتی همین چند دقیقه ی بودنت هم


خواب بوده


خیال بوده...


وقتی که میروی


چشم هایم میشکنند...


و از همان ارتفاع


سقوط میکنم


تا عمیق ترین نقطه ی تنهایی ام


و من باز هم تنهایم...!


برگرد رفیق!


من هنوز هم  ردیف آخر


کنار پنجره


رو به آسمان نشسته ام...

نظرات 4 + ارسال نظر
ali سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:08 http://LuxeSoft.ir

سلام دوست خوبم وبت خیلی قشنگه لطفا به سایت منم سر بزن اگه میل به تبادل لینک داشتید لطفا سایت بنده را با عنوان سایت فروشگاه پارس دیتا لینک کنید و به ما خبر دهید ممنون . . . یادت نره ها سر بزنی LuxeSoft.Ir سایت فروشگاه پارس دیتا
راستی دوست گلم با توجه به پورسانت های عالیه محصولات ما می تونی از سایتت درآمد خوبی به دست بیاری . امتحان کن :*

ته مانده حرف های دلم (فاطیما) یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:36 http://tahmandeh.blogsky.com/

امتحان می شود

ته مانده حرف های دلم (فاطیما) یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:37 http://tahmandeh.blogsky.com/

سلام زهرا جان
رمز عکسم 6164 هست

صهبانا یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 18:52

بالهایم را فروختم به دست فروشی که دست می فروخت ...
دست خریدم و به سیبی فروختم ...
و سیب را به خیال و نگاهی باختم .

حال من مانده ام ...
نه بالی برای پرواز
نه دستی برای نیایش ...
و نه نگاهی برای شرم .

سلام
بهره مند شدم از وبلاگ و اندیشه های خوب شما.

سلامت و سعادتمند باشید.

سلام .تشکر از حضور سبزتان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد