تـــــــــــــــــرانــــــــه ی بــــــــــــــاران...

...اللهم لا تسلبنی ما أنعمت به علی من ولایتک وولایة محمد وآل محمد علیه وعلیهم السلام...

تـــــــــــــــــرانــــــــه ی بــــــــــــــاران...

...اللهم لا تسلبنی ما أنعمت به علی من ولایتک وولایة محمد وآل محمد علیه وعلیهم السلام...

من به شهیدان رای خواهم داد!

دیروز

بر سینه‌ی دیوارهای زخمی شهر
عکس شهیدان بود
امروز عکس نامزدها

آن عکس‌ها دیروز،
بی جلوه‌های ویژه ،
بی ژست ،
فوری ولی شفاف!

مانند عکس کودکان معصوم
آن عکس‌ها – دامادهای حجله‌ی جنگ و جنون –
آن برگزیده نازنینان
در انتخابات شهادت
با رای بالای ملائک …

این عکس‌ها امروز اما ،
عکس‌های رنگی مات!

این چشم در راهان روز انتخابات!
دنبال آن عکس جوانم
آن عکس خاکی
با آن دو چشم تیر خورده

گیلاس‌های سرخ همزاد
دنبال آن عکس غریبم
آن عکس خاموش
آتشفشان آه

عکسی که در زیر فشار این همه عکس
فریاد دارد می‌زند ، فریاد ، فریاد
جرم است یا نه ،
هر چه بادا باد !

من به شهیدان رای خواهم داد!

نظرات 3 + ارسال نظر
صهبانا یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 18:45 http://sahbana.blogsky.com

دریغ و درد که برخی اعلانهای انتخاباتی شان را با خون به در دیوار چسبانده اند ...
خون آنهایی که زیر این عکس ها به چشم نمی آیند .

صهبانا یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 18:48

روزگاری از نفس آنها نفس میگرفتم ...
از جنس آنها نبودم . اما با آنها بودم .
فراری بودند از ازدحام نگاه دیگران ...
خلوت گزین بودند و سجاده نشین .
آنها از دشمن نترسیدند
اما امروز می ترسند...
می ترسند که جای نامزدها ... با نامردها عوض شده باشد .

منتظر پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 21:57 http://hemasehsazantarikh.blogfa.com

سلام وبلاگ زیبایی داری لطفا به وبلاگ من هم سری بزن و وبلاگ های مرا جزء پیوند های خود قرار بده با تشکر انشالله موفق باشی
montazerkhorshid.blogfa.com رو با نام بسم رب المهدی
salehin254.blogfa.comرو با نام صالحین
mazarbineshan.blogfa.com رو با نام بسم الرب الزهرا
hemaseh72.blogfa.com رو با نام بزرگ حماسه تاریخ
hemasehsazantarikh.blogfa.com رو با نام بسم رب الشهدا و الصدیقین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد