تـــــــــــــــــرانــــــــه ی بــــــــــــــاران...

...اللهم لا تسلبنی ما أنعمت به علی من ولایتک وولایة محمد وآل محمد علیه وعلیهم السلام...

تـــــــــــــــــرانــــــــه ی بــــــــــــــاران...

...اللهم لا تسلبنی ما أنعمت به علی من ولایتک وولایة محمد وآل محمد علیه وعلیهم السلام...

عیدانه نوشت...




خداوندا ...

در آغاز طلوع روشن سالی که می آید

تو مهربانم کن ...

تو چشمان مرا با نور خود بگشا...

تولبخند رضایت را عطایم کن ...

بفهمان زندگی زیباست...

.

.

.تو ای تدبیر بر هرروز و هر شامم

توچرخاننده احوال این دنیا

بگردان حال من را سوی آن حالی که می دانی

تو آرامش عطایم کن

تو ای آموزگار پاک خوبی ها

تو راه مهرورزی را نشانم ده

.

.

.

تو بر مینای این هستی

رضابودن عطایم کن

که من همراه هر سختی

بجویم گوهر پنهان وزیبای گشایش را...

.

.

.

خداوندا نمیدانم  چه تقدیری مرا فرموده ای

ولی برای مردمان خوب این وادی عطافرما هزار امید...

هزارو سیصد آگاهی ...هزاروسیصدو نود بهروزی ...

هزارو سیصدو نود ویک لبخند زیبارا...




سلام به همه شما دوستای خوبم ....فرارسیدن سال 1391 رو صمیمانه به همتون تبریک عرض میکنم.انشاالله سال پر خیرو برکت وسراسر شادی برای تک تک مون باشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد